رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد-پست شماره 12-6

حوزه مدیریت عامل

عنوان شغل:رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد                        پست شماره 12-6

تعریف و خلاصه شغل

 

این شغل به منظور نظارت بر قوانین و مقررات،بخشنامه ها و دستورالعمل های ارسالی و برقراری ارتباط با سازمان بازرسی کل کشور و انجام تمهیدات لازم جهت کاهش میانگین پاسخگویی به شکایات ایجاد گردیده است.

شرح وظایف

 

-   نظارت بر اجرای دقیق قوانین، مقررات، بخشنامه‌ها، دستورالعملهای ذیربط مدیریت عملکرد

-         برقراری تعامل سازنده با مدیریت تخصصی در شرکت مادر و ستاد وزارت نیرو

-         نظارت و پایش عملکرد شرکت درارتباط با موضوعات بازرسی مندرج در بند 5-1-4 نظام‌نامه بازرسی و ارائه گزارش به مراجع ذیربط

-          برقراری تعامل و ارتباط سازنده (با هماهنگی این مدیریت و مدیرعامل شرکت) با سازمان بازرسی کل کشور و دیگر نهادهای نظارتی

-          جمع‌بندی، آسیب‌شناسی و تحلیل شکایات همراه با راهکارهای پیشنهادی به منظور کاهش آمار شکایات شرکت

-         معرفی بازرسان همیار (کارشناسان خبره و متعهد) در تیمهای بازرسی شرکت با هماهنگی مقام مافوق

-        انعکاس هر گونه تخلف احتمالی و ارائه گزارش به شرکت مادر و مدیر عامل شرکت و نظارت بر حسن جریان امور اداری

-         پیگیری و اخذ نظرات و پیشنهادات واحدهای تخصصی شرکت در ارتباط با گزارشات اداره کل بازرسی استان و یا شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به اداره کل مذکور و یا ارسال جوابیه به شاکیان

-         تبیین و شناسائی گلوگاههای فساد، نقاط آسیب‌پذیر و انحرافات، مطابق با نظام‌نامه بازرسی و ارائه راهکارهای اجرائی به شرکت مادر

-         نظارت بر اجرای دقیق عناوین برنامه‌ای سالیانه مرتبط با حوزه بازرسی و مدیریت عملکرد که از طرف مدیریت تخصصی ستادی ابلاغ گردیده است

-          پیگیری و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به ثبت اطلاعات مناقصات و مزایده‌های شرکت آب‌منطقه‌ای در پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات (iets) و سایت مرتبط شرکت مادر تخصصی (tender) و ارائه اطلاعات مورد نیاز به مدیریت ستادی شرکت مادر

-        استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در سه سطح (سازمان، مدیران و کارکنان) بر اساس فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری و اجرای آیین‌نامه‌ها و دستورالعملهای مربوطه

-        انجام تمهیدات و برنامه‌های لازم بمنظور کاهش میانگین زمان پاسخگوئی به شکایات بمیزان 20درصد در هر یک از سالهای برنامه پنجم توسعه کشور

-         پیگیری و ارسال پاسخ در خصوص سامانه رسیدگی به شکایت سازمان بازرسی کل کشور و اداره کل بازرسی استان

-         پیگیری و استقرار نظام پاسخگوئی با راه‌اندازی سیستم سامد و میز خدمت با هماهنگی مقام مافوق

-        ارزیابی عملکردها در قالب مدلها و استانداردهای مختلف (EFQM، ارزیابی استانداری، ارزیابی وزارت نیرو و جشنواره شهید رجایی)

 

 

 تاریخ ثبت : 18 فروردین 1404
  آخرین به روزرسانی :
 مونا
 7
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 251
  • بیشترین بازدید همزمان : 485
  • بازدید امروز : 24,764
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 17,559,982
  • آخرین به روزرسانی : 18 فروردین 1404 13:11:05
  • شناسه IP شما : 3.141.196.215

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : خرم آباد – میدان 22 بهمن – بلوار ولیعصر – بالاتر از تقاطع 60 متری – شرکت آب منطقه ای لرستان
  • کدپستی : 6814993437
  • تلفن : 06633224023
  • فاکس : 06633208060
  • پست الکترونیکی : lsrw[at]lsrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا : 06633206020